SSS

Sorularınız mı var?

Doğrudan bize danışabilirsiniz:

SERVICE all-inclusive hizmetine yönelik sorularınız için
+90 216 540-45-50 veya info@altinelservis.com

Festool Onarım servisi
+90 216 540-45-50 veya info@altinelservis.com

Hafta içi 8:00 ile 17:30 arasında bize ulaşabilirsiniz. 


Cevabınızı "Sıkça Sorulan Sorular" altında bulabilirsiniz.

- Lütfen seçiniz -

SERVICE all-inclusive

SERVICE all-inclusive hizmeti nedir?
Tam kapsamlı SERVICE all-inclusive paketimiz için günlük ihtiyaçlarınıza eksiksiz olarak uyum sağlayacak hizmetler geliştirdik. "36 ay ücretsiz onarım", "36 ay hırsızlığa karşı koruma", "10 yıl yedek parça garantisi" ve "15 günlük risksiz deneme imkanı" hizmetlerinden faydalanabilmeniz için satın aldıktan sonraki 30 gün içerisinde takımınız için ücretsiz kayıt yapmanız gerekmektedir.

SERVICE all-inclusive hizmetine nasıl kayıt yapabilirim?
Takımınız için satın aldıktan sonraki 30 gün içerisinde rahatlıkla online olarak www.festool.com.tr adresi altında kayıt yapabilir veya yetkili bayinizden kayıt yapmasını talep edebilirsiniz.

SERVICE all-inclusive hizmeti ücretli midir? 
Hayır, SERVICE all-inclusive hizmeti, makinenizin satın alma ücretine dahildir ve ücretsiz olduğu garanti edilmiştir. Tek bir ön koşul gereklidir: Makineniz için satın aldıktan sonraki 30 gün içerisinde SERVICE all-inclusive hizmetine kayıt yapmanız gereklidir.

SERVICE all-inclusive hizmetine kayıt yaptığımda bir onay cevabı alacak mıyım?
Evet, kayıt sonrasında bir servis sertifikası alacaksınız – E-posta (makine kaydını kendiniz yaptıysanız) veya Posta yoluyla (kaydınız yetkili bayi tarafından yapıldıysa). Gerektiğinde servis durumlarında kullanmak için bu sertifikayı dikkatli bir şekilde muhafaza ediniz.

SERVICE all-inclusive hizmeti tüm Festool ürünleri için geçerli midir?
SERVICE all-inclusive hizmeti tüm Festool takımları ve diğer seçilen ürünler için geçerlidir. Bir ürünün SERVICE all-inclusive hizmet kaydının yapılıp yapılamayacağını, SERVICE all-inclusive kartından öğrenebilirsiniz. Bu kart her Systainer takım çantasında veya kartonda mevcuttur. Ayrıca ana sayfamızdaki ürünlere yönelik fonksiyon açıklamasından da, hizmet kaydının mümkün olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

36 ay ücretsiz onarım

Bu hizmete hangi parçalar ve hatalar dahildir?
Tüm yedek parçalar ve aşınan parçalar dahil malzeme ve üretim hataları (özellikle kömür fırçalar, rulmanlar, lastik manşonlar, akü paketleri, akü şarj cihazları, sızdırmazlık halkaları, sabit kablo ve şalterler) ve kullanılan işçilik süresi. Tüm yedek parçalara ve aşınan parçalara yönelik bir genel bakışı Yedek parça kataloğunda bulabilirsiniz. "Garanti" sütununda "Evet" ile işaretlenen parçaların tümü ücretsiz olarak değiştirilir. 

Onarım durumunda bir masraf tahmini alır mıyım?
SERVICE all-inclusive hizmeti sayesinde onarımlara yönelik masraf tahminleri ve faturalar ilk 36 ay için geçmişte kalmıştır. Tek bir ön koşul gereklidir: Makineniz için satın aldıktan sonraki 30 gün içerisinde SERVICE all-inclusive hizmetine kayıt yapmanız gereklidir. Garanti süresi dolduktan sonra talep üzerine her onarım sırasında bir masraf tahmini elde edebilirsiniz.

Hizmetin kapsamadığı istisnai durumlar var mı?
Evet, var. Burada, sizin de anlayışla karşılayacağınız istisnai durumlar söz konusudur, örneğin bir takıma bilerek zarar verilmesi veya endüstriyel sürekli kullanıma tabi tutulması. Tüm istisnai durumları SERVICE all-inclusive koşulları altında bulabilirsiniz.

Takımım için SERVICE all-inclusive hizmet kaydı yapmazsam hangi haklara sahip olurum?
Normal müşteri iseniz 12 ay, özel müşteri iseniz ise 24 ay süreyle yasal garanti haklarına sahip olursunuz. Bu durum, önceden ürün teslimatı sırasında oluşan malzeme ve üretim hataları için geçerlidir. Aşınma durumlarının, yasal garanti haklarından hariç tutulduğuna dikkat ediniz. Bu nedenle takımınız için en uygun çözüm, her zaman SERVICE all-inclusive hizmet kaydı yapmanız olacaktır. Kayıt işlemi ücretsizdir!   

10 yıl yedek parça garantisi

Bir yedek parça 10 yıllık kullanım süresi içinde temin edilemezse ne olur?
Takımınızın üretim tarihinden itibaren en az 10 yıl süreyle yedek parça temini yapacağımızı garanti ederiz. Eğer bu sözümüzü tutamayacağımız bir durum söz konusu olursa size ücretsiz olarak ikame bir yeni elektrikli aleti verilir.

10 yıllık yedek parça garantisi dolduktan sonra cihazım için yedek parça temin edebilir miyim?
Çok sayıda takım için 10 yıldan uzun süre ile stoklarımızda yedek parça bulundurmaya devam ediyoruz.

Bir yedek parçaya ihtiyacım var. Ne yapmalıyım?
Takımlarınıza uygun yedek parçaları Yedek parça kataloğunda bulabilirsiniz. Burada makine tipine ve parça numarasına (TNR) bağlı olarak yedek parça araması yapabilir ve telefon ederek bizden sipariş edebilirsiniz. Takımlarımızın sadece yetkili atölyeler tarafından onarılması ve onarımlarda sadece orijinal yedek parçaların kullanılması gerektiğine dikkat ediniz. Onarım sonrasında ancak bu şekilde sorunsuz ve güvenilir bir fonksiyon durumu sağlanabilir.

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    İşinize tamamen konsantre olmanızı sağlayacak dört servis hizmeti.

    Ayrıntılı bilgi
  • Festool Onarım

    Festool onarım servisi

    Yetkili servis ağımız ile her şey kontrol altında! Türkiye’nin neresinde olursanız olur.

    Ayrıntılı bilgi
  • Festool Bilgi birikimi

    Bu şekilde işler

    Özel iş emirlerinin yerine getirilmesi, Festool ürünlerinin optimum kullanımı ve daha fazlası.

    Daha fazla bilgi birikimi

* Sabit hattın yerel tarifesi üzerinden